tröttelitrött

Ser ut att bli hyffsat väder idag med.. skönt :)
Tröttareäntröttast efter  natten, ca 1 gång i timmen har jag varit uppe och lekt nappinstoppare samt tröstare, vid 5 sparkade jag till Robin för att han ändå snart skulle upp...
Vid 6 flyttade jag över ARG och HUNGRIG Vincent till våran säng. Somnade om till halv 8 efter maten!
Tur för Vincent... ;-)

Försökte upprepa samma bedrift som igår då Vincent sov nästan 2 timmar i spjälsängen på dagen.
Totalt misslyckat idag!
Igår la jag bara honom i sängen och han somnade utan problem.
Idag tog det en halvtimma att somna sen sov han ca 40 minuter bara. Synd om stackars mamman som hade kunnat tänka sig att vila en liten stund.

Hoppas han sover desto bättre i vagnen sen då. Vi ska ner till stan och träffa mikaela, fika i solen?!
Nu ska jag ta hand om bajsblöja...


Kommentarer
Postat av: linn

hej:) söt blogg! hoppas allt är bra!

2010-04-17 @ 17:10:00
URL: http://linnnerikssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag såg att du gillar Kenzas Balmain inspirerade skor. Ville bara tipsa om att de finns på tradera.

http://www.tradera.com/Party-Skor-Sandaletter-Sandalett-nitar-strass-ZARA-Balmain-auktion_340307_111181822

2010-04-20 @ 11:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!