sick...

Det blev aldrig IKEA idag, jag vaknade imorse och mådde illa.
Blev liggandes på soffan och mådde inte bättre förrens vid 11-tiden
Då var det försent att åka.
Vid 12 åkte Robin och Vincent iväg till Vincents farmor, Så jag fick vara hemma och vila upp mig. Skönt men konstigt.
Konstigt att inte behöva tänka på någon annan än mig själv och att få "lov" att ligga på soffan på dan och kolla på film.
Var inte igår det hände. närmare bestämt 4½ månad sen. Först hade jag svårt att slappna av sen efter ett tag blev jag rastlös.. haha så går det när man ska vila upp sig.
När killarna kom hem vid 5 igen hade jag nästan saknat ihjäl mig...
Nu sover Vincent gott i sin säng och vi ska käka och kolla film ♥

Kommentarer
Postat av: myamia

vi var på ikea i fredags... känns som om vi inte gör annat än åker dit. nu var det förhoppningsvis sista gången på ett tag... missförstå mig inte - det är kul på Ikea... jag älskar Ikea.. men min plånbok gör det inte ;) fniss ;) kram mya

2010-04-11 @ 09:55:24
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Albindaniella

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-04-16 @ 10:26:48
URL: http://albindaniella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!