förändringar på gång..

Igår blev det äntligen Backaplan (babyproffsen) och IKEA.
Kikade på spjmälsäng på Backaplan men den jag hittade som jag verkligen föll för kostade 2500. Fick inte ens fundera på att köpa den för Robin.. hihi...
Vi köpte spjälskydd, påslakan och lite annat smått till Vincents rum. Kommer bli såå fint sen!! =) ska även beställa väggord och sätta upp på hans rum!

IKEA blev det en bokhylla till Vincent, en bokylla till vardagsrummet, spjälsäng och lite smågrejer. Hela bilen var full när vi åkte hem iaf.
När vi kom hem hade jag ju längtat efter Vincent som bara den. Tyvärr sov han när vi kom hem till Robins mamma. hihi...

Nu på morgonen när Vincent somnade i vagnen på balkongen passade jag på att möblera om lite.. flyttade vaggan så den inte står precis bredvid sängen längre. Inatt ska Vincent nog få sova sista natten i vaggan för sen är det spjälsäng som gäller.
Alla lakan skall bara torka först innan jag kan bädda ordentligt.
Min STORA lilla kille.

Kommentarer
Postat av: myamia

stora killen!!!

Ska vi fika snart?

kram

2010-04-12 @ 11:43:29
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!