gravid-klagan :p

min fingrar är så stela så det knappt går att skriva, anledningen till detta är väl antagligen att man samlar vatten och fettreserver...
Igår när vi kom hem efter en låång dag (jobbade 6-8, åkte direkt till skolan och sen direkt till möte med föräldragruppen och åter hemma vid halv 7 igen) så var mina vader stora som stockar, får bli stödstrumpor från och med nu! Tantvarning men vad fasen, hellre det än att inte kunna gå eller ännu värre få Åderbrock!!

pratade med skolan igår och nu verkar det som att jag ska göra praktiken ändå, vilket innebär att jag slutar skolan 1 vecka innan BF, hoppas jag hinner och orkar!
Just nu är det smärtsamt att bara vända sig i sängen, vilket innebär att man vaknar hela tiden.
mitt bäcken (tror jag det heter) gör verkligen skitont vissa dagar. igår kväll kunde jag inte gå för varje steg gjorde ont, så det blev mat, dusch och sen rätt i säng! somnade nog runt halv tio... hihi..

MEN det är värt allt!!
idag går jag (och lillskrutt) in i vecka 32 :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Veckorna går riktigt fort! Inte sååå långt kvar nu :)

2009-09-23 @ 10:54:02
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Paulina

Åh va härligt! inte alls långt kvar nu! ROLIGT!

men fan så segt å göra praktik höggravid!! uscha! Hoppas du klarar av det ändå, du verkar ha en stark vilja :) kramis

2009-09-23 @ 11:44:57
Postat av: unique

Ja, visst är det värt det. Skulle inte byta det mot något i världen hehe

2009-09-23 @ 13:50:42
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Malin

Det där med bäckenet kallas foglossning, en normal biverkning av graviditet ;-)sen är det lika bra att du passar på att sova nu...... Praktiken kommer gå skitbra! Hade oxå praktik höggravid med foglossning, hade bra handledare som förstod så det var inga problem! Kram storasyster!

2009-09-23 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!