busy busy....

det hä med att blogga då, ja det är inte lätt.
de senastge två veckorna har varit fyllda med praktik,jobb, flyttplanering och bebisplanering och funderingar över skolan.
det är inte lätt att få  tid till allt just nu känner jag, eller tid finns säkert men ork och att komma ihåg allt...

att ha praktik höggravid går rätt bra, förutom att jag igår fick för mig att vara duktig. Jag kom på idén att gå över skogen från tureborg och bort till Emaus där jag skulle möta upp fritids. det är ingen lång bit egentligen, i normala fall tar det max 25 min.
men med lite extra att släpa på tar det iaf en halvtimma då jag ibland fått stanna för att låta en sammandragning eller två gå över.
Väl på Emaus så gick jag ju runt och kikade vad barnen pysslade med. När vi sedan vid ett-tiden skulle gå hemåt så kände jag av lite grand men tänkte att nej jag är nog bara trött. Jag och en lärare som hade skadat svanskotan haltade och vaggade fram sist av alla.. haha. kom hem och kände inget större, SKÖNT :)

MEN det fick jag tillbaka idag istället. AJ vad ont det gjorde, gick rätt bra att gå normalt men nerför en trappa, då höll jag på att gå itu. Foglossning sägs det.
Dessutom har jag haft ont på ett nytt sätt i två dagar, antar det kan vara någon slags förvärkar... känns tyvärr lite mesigt, ska jag ha ont nu kan det lika gärna göra jätteont så det händer nåt... för då vet jag att lillskrutt inte är såå långt borta.
på ett sätt längtar jag just nu efter att ha ont på riktigt, låterskumt men som sagt då vet man ju att det itne är långt kvar. idag går vi ju in i vecka 37 :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Roligt! Jag längtar såååå! =) Pöss och tack för sällskapet idag, lika trevligt som vanligt!

2009-10-30 @ 21:29:52
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: myamia

hej på dig!

så kul att du är sugen på att börja scrappa :)

första tipset är att kolla in panduro en sväng. främst för att få koll på vad du gillar osv. det är alltid lättare att se grejerna live först. sedan tycker jag att du kan shoppa på nätet i olika webbshoppar. :) så himla roligt! :)

Har du pandurokatalogen hemma, så kan du ju börja kika i den. jag tror att panduro har fått in mer scrapsaker än vad de haft förr. det tar sig ;)

det som jag tror du behöver i början är: enfärgade o mönstrade papper. lim o tejp (syrafritt). skärmaskin skaffade jag med en gång, men jag vet att vissa brukar vänta med det... jag har en av märket fiskars. sedan är det bra med några dekorationer och lite bokstäver. fråga gärna mer :)

kram

2009-10-31 @ 19:28:23
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!