alone and happy :)

sitter i min ensamhet, eller ja Helt ensam är jag inte... skrutten i magen sprattlar runt!
och snart mkt snart kommer jag få hålla lillskrutt :) me like!!!
Robin är på nån slags elmässa, eller ja det kallas för mässa, men egentligen är det en orsak för att få dricka öl och äta gratis ;) men han får ju passa på nu innan skrutt tänker komma ut. Han frågade innan om jag hade tänkt att föda idag. Men nej det har jag inte! även om jag skulle vilja.

Var hos frissan och skulle bli blond och fräsch inför dopet, vet inte riktigt vad som hände men blond blev jag inte.
Helt plötsligt hade jag gått med på att bli mörkare och dessutom korthårig.
så ja nu ser jag ut som jag gjorde under den periooden i mitt liv när jag var bruhårig och hade lugg.
Men robin sa att det var fint, trots att han inte är förtjust i lugg...
på bilden är jag helt nyklippt och ofixad, vilket inte gör färgen elle frisyren riktigt rättvisa. Börjar nog vänja mig men saknar längden. Som Ebba kommenterade när hon fick leka frisör med mitt hår, " kristin du börjar få så långt och fint hår nu, som jag"

 








tänkte även visa lite "projekt" jag passat pysslat med ikväll.


från gravidboken, där lite bilder
och tankar från dessa 9 månader ska in.


kort till Alvin


ska även fixa till dessa två underbara bilder.
jag verkligen älskar bilden på Smilla, taget med nya fina kameran av mig!
tänk vad lite teknik kan göra för kvalitet på kort!

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj, ovanligt att se dig i lugg igen :P Men det var fint :) Vad fint albumet verkar bli! :)

2009-11-06 @ 10:29:49
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilket underbart kort på Smilla :-) o resten var naturligtvis oxå fint, även håret ;-)

PUSS o KRAM!!

2009-11-06 @ 16:38:43
Postat av: Karolina

Hej!



Hittade ju din blogg och självklart ska jag följa den nu när lillens ankomst börjar närma sig :)

När han/hon har kommit och allt lugnat ner sig lite kanske vi kan scrappa ihop!



Ha en go helg!

// Karolina

2009-11-06 @ 18:53:03
URL: http://karolinahansson.blogspot.com
Postat av: myamia

hej sötis.

så kul att du är igång och pysslar. du får väl ta å komma hit ngngång så vi kan pyssla loss.

det ser jättefint ut. hur många gravtest tog du egentligen :P hihi kram

2009-11-06 @ 19:40:55
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!