veckan som gått...

ligger hemma i soffan och slappar, eller ja försöker.. helt plötsligt har vårt vardagsrum förvandlats till en golfbana.
Tre grabbar som spelar nån form av golf på Wii.

denna helg skulle bli en lugn-hem-fixar-helg, men än så länge så har vi inte varken varit hemma eller fixat det vi ska. Vi började dagen med att åka ut till Kära Barn och shoppa täcke, kudde och påslakan.
En kort tripp till Torp hann vi också med... blev lite pyssel från panduro för min del =)

Sen åkte vi ut till robins mamma för att kolla på hockey,Woho (or not.. )
Hade tänkt få med oss vaggan hem men Perra vill fixa en lite detalj till först. Den var superfin.
Imorn blir det projekt greja hemma, städa undan och plocka fram bebisgrejerna!

I torsdags gjorde jag även nåt jag aldrig gjort förut (tänk vad jag offrar för dig mickis ;) ) nämligen kollade på handboll.
Kropps damer spelade en riktigt rolig match, jag har aldrig gillat handboll förut men nu måste jag ju gå och kika fler gånger. Lillskrutt hejade också på, sprattlade som en tok när mickis gjorde mål ;)


mickis in aktion =)

Ikväll har jag även testat på att scrappa eller vad man kan kalla det för. fick provat lite av allt jag köpt på tradera.
Blev julkort (ska föreställa julkort iaf)

Kommentarer
Postat av: myamia

klart det kallas scrappa!!! snyggt med de olika "merry x-mas" på det högra kortet. måste testa!!! :) kram mya

2009-11-15 @ 11:54:30
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Mickis

Det var sååå roligt att ni var på matchen! Jag blev rikitgt glad! Mer sånt =)

2009-11-15 @ 12:48:02
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Jennie/Kalasgott

söta julkort :D mysig blogg du har!

2009-11-17 @ 23:27:19
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!