bra och dåliga besked...

dagen började  rätt bra trots att jag itne sovit något vidare inatt. Inget märkvärdigt dock, bara jobbigt attt vända sig, svettigt under täcket, kallt utanför täcket och massa andra lika onödiga anledningar.
Efter praktiken idag hade jag en fikadejt, vilket blev lika mysigt som jag hoppats på :)
fick dessutom med mig lite mer pysselgrejer hem, ja jag är helt lost i detta nu (illa).

mötte upp Robin och vi åkte hem för att fixa fredagsmys ♥ fick dessutom en underbar överraskning på mms, bild på vaggan! LOVELY♥
tänk när lillskrutt får provsova den :)

väl hemma väntade tyvärr några mindre roliga besked.
mamma ringde och berättade att våran katt fått åka till katthimlen. Alltså min och mammas katt sen 15 år tillbaka. Eller ja det var hela familjens men det blev mer vår, jag ska itne säga att jag är förvånad men tomt kommer det bli!

Att jag sen får mail om att jag inte klarade en uppgift i skolan gjorde väl inte saken bättre.
motiveringen var väl det värsta av allt, en del var att jag inte följt instruktionerna!
då följer min fråga: vilka JÄVLA instruktioner???
GAH jag är så himla arg och besviken just nu! inte bara det att man inte får nån hjälp över huvudtaget utan nu ska jag även göra om något jag slitit med förut.
SUCK!! just nu är jag så less på högskolan så det finns inte!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Snart slipper du skolan för ett tag! :)

2009-11-06 @ 22:44:18
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!