4 dagar kvar till BF

nu är det inte långt kvar, ändå så känns det som en evighet.
Nej det är itne julen jag pratar om för den kommer med stormsteg, utan dagen då lillskrutt äntligen bestämmer sig för att komma ut till oss...
även om jag har fullt upp med massa tråkiga måsten just nu så längtar jag! Ja, det är klart att man gör.

Idag får det bli pluggning för hela slanten om det ska hända något och jag ska kunna slappna av sen.
Hade tänkt plugga igår men så blev Robin hemma och då passade vi på att göra massa andra nyttigheter.
Han ramlade av en 2 meter ställning på jobbet i onsdags och landade väl lite dumt på foten så den var öm och han kunde nästan inte gå då. Så vi åkte hem till hans mamma för att låna hennes bil (automat) ifall vi behövde åka iväg och jag inte kunde köra ;)
Hon tyckte då att robin skulle vara hemma en dag och vila foten, såklart tyckte jag det med när jag också får vara hemma ;)
Men foten var bättre dagen efter så då passade vi på att fixa och dona! superskönt! fick packat ytterligare 3 flyttlådor och Robin ringde massa tråkiga samtal.

Idag blir det som dagt plugg hela dagen men ikväll hade vi tänkt oss hitta på nåt mysigt, kanske sista chansen på ett tag så gäller att passa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!