nostalgi, I love it

som sagt nya tag idag.. hjälper inte att det är fint väder ute. Men jag ska bannemej fixa det. Vet ju att jag kommer få U ändå men ju bättre den första verisonen är desto mindre att ändra till nästa version.

tänkte passa på att tipsa om min favoritblogg just nu.
För alla er som, liksom jag, är födda i slutet av 80-talet och minns 90-talet som årtiondet då allt var kul och man lekte med pogs och samlade idolbilder på Spice Girls...
HÄR är iallafall bloggen, smyg in och kika, kan lova en nostalgitripp.. hihi..



minns när vi stod på någon slags småstjärnorna och framförde denna låt, självklart mimandes.
jag fick alltid vara Victoria, för jag hade lika kort hår och vågade väl inte ta för mig mer.
minns jag fick låna någon svart klänning av syrran :)


Kommentarer
Postat av: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.



ps kolla även filmen om barnmisshandel tre inlägg ner. Budskapet måste runt i världen. Kram

2009-05-15 @ 15:53:49
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!