förberedelser

hållt på att tvätta och packa och förbereda mig inför resan som sker på lördag.
Jag har helt enkelt inte fattat det än tror jag, om mindre än en vecka sitter jag på en strand och njuter av sol och bad.

Det här med att packa är en sak för sig, hur ska man få med sig såpass mkt att man kan välja vad man vil ha på sig samtdigt som man skall göra plats för shopping och sånt.. hmm svårt det här...
dessutom en oerhört stor och svår fråga, vad fasen tar man med sig/på sig för skor??
minns förra året, då hade jag ett par tofflor till stran och ett par slip in på kvällen.
sen köpte jag två par skor också.

Jag får helt enkelt ta mig massa kläder för att få med mig det ner ;)
men ett stort plus är att det ser ut att bli varmt och fint mestadels av tiden därnere :)
Jag längtar men som jag tidigare skrivit,det knyter sig lite i magen när jag tänker på det.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!