ut på äventyr igen...

igår gjorde jag en galen sak... impulsköpte resa!
ja så om en vecka är vi påväg till turkiet och salta bad!
det är inte utan att det knyter sig lite i magen, bara att tänka tanken...
Det blev Alanya som både jag och Tessan redan varit . vi var där för exakt ett år sedan, jag och Robin. Det var nog en av mina bästa resor någonsin, kommer bli svårt att toppa. Men vi gör vårat bästa.

så nu är det jag som ska skriva arbetet i recerfart och skriva packlista. För på lördag om en vecka drar vi...
I eftermiddag så ska vi åka ut till mamma och hämta en resväska jag kan låna och även passa på att bli bjudna på middag ;)


Bild från Alanya 26 maj 2008

Kommentarer
Postat av: mickis

Ja, vi får ha någon "reseträff" där vi diskuterar vad man ska packa osv. Jämföra listor exempelvis... =) oh vad roligt med impulsköp! Pöss

2009-05-23 @ 11:59:27
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Therese

Japp, vi får träffas snart :P När kan du? :)

Puss

2009-05-23 @ 15:46:12
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!