på väg mot sängen, sen bär det iväg till utlandet!

Idag har varit en intensiv dag kan man minst sagt säga!
imorse kunde jag som vanligt inte somna om efter att Robin gått till jobbet, så vid sju gick jag upp för att fixa det sista innan resan samt kolla igenom Thereses arbete.
nu är äntligen väskan packad och mitt Estetik arbete inskickat... Äntligen.
känns som en stor frihet att känna sig lite ledig för en gångs skull, längtat efter denna dag ett år.
varit ett intesivt år i skolan men det har gått rätt snabbt ändå. Ja, jag är förvånad, kändes som det aldrig skulle ta slut ett tag.

ja som sagt, väskan är packad och brödet är bakat. Redo för avfärd.
som sagt kunde jag inte sova imorse, då passade jag på att testa bakmaskinen. fin uppfinning det där, när man har ett bra recept.






nu drar vi till Turkiet, hörs om en vecka!!!
♥  Puss och kram på er!! 
♥Löv ju♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!