letandet...

igår var vi och kollade på ytterligare en lägenhet.. eller ja snarare radhus. men jag kände med en gång jag kom i att det intre var riktigt rätt. var så himla mycket som behövde fixas.
allla tapeter såg ut att komma från 80-talet och så även badrummen. nej som sagt inget för oss tyvärr för hade den varit finare hade jag älskat den.

efter visningen tog vi en sightseeing i U-A, kikade runt. mys.
när robin skulle gå ur bilen för att köpa en sak råkade han låsa och när jag rörde mig i bilen så gick larmet, pinsamt.. haha...

nu borde jag sitta  och skriva trågigt arbete men är för trött...
godnatt :P

Kommentarer
Postat av: mickis

Jo men ni e så sega ju... Fika såklart! Latte-crawing! =) Pöss

2009-05-13 @ 21:38:36
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!