långledig helg, eller ja ledig...

jajjemän, startade dagen tidigt idag :) redan kl 8 var jag vaken. men har blivit så det senaste, skönt tycker jag. Man hinner med mer på en dag som börjar lite tidigare.
Robin är iväg idag med småbröderna, dom ska till GBG för såklart så krånglade våran nya fina TV.
men inget som inte går att lösa hoppas jag.
Idag är det plugg på FM och eftermiddagen ska jag spendera med tjejerna, Therese(klintan) hade tydligen boka in oss på skönhetsbehandling idag i Färgelanda... hihi..
Resten av helgen är lite oplanerad men jag skulle önska en tripp till lysekil eller kanske misteröd.... får se vad vi kan få in i schemat!

Det bästa denna helgen måste nog vara att, antagligen har vi fått en långhelg bokat i STHLM:s skärgård i sommar!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har inte sett röken av er........

2009-05-24 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!