Ishochey och Göteborg

som sagt så var vi i göteborg för att kolla på frölunda-djurgården i scandunavium. Detta blev en hel dags projekt för innan skulle vi till Bamboo (eller bombay som A skulle sagt) och käka lite gott.

Direkt när jag och robin kom ner så bestämde vi (Toch jag) att lite shopping aldrig är fel, så vi åkte före grabbarna in till stan för att kika runt och se om vi kunde göra lite vårfynd :)
Sprang runt och kikade för att sedan hamna på lagerhaus, där vi köpte en hemlis... hihi....
och jag fick med mig lite roligt presentpapper hem, så nu blir det inlsagning av paket för fulla muggar...

vi tjuvåker INTE spårvagnen...


therese i vårsol ;)

lagerhauspåsen med mina presentpapper..


vi såg en rolig hatt på en farbror...

När vi satt och väntade på grabbaran, ja det fick vi göra, så spanade vi på folk och diskuterade diverse saker.
Synd att vi trodde grabbarna skulle vara i tid för vi satt nämligen närmare 20 minuter i en busskur. Vi kunde istället spenderat dessa i affärer ;)
Men som sagt vi spanade folk, då såg i farbror ovanför och några fräcka punkare... haha...


utanför här satt vi och väntade


Bamboooooooo


tessan utanför bamboo när vi väntar på pöjkarna


visst ser det läskigt ut? dessa låg i skyltfönstret...
lägg märke till fiskfenorna som sticker ut..blää



min älskling Buddha himself.
när jag får hus skall jag ha en sådan här på tre meter ståendes i trädgården :)


man fick en liten handuk på sin plats.
hade inte grabbarna varit sena så hade vi dessutom fått se början av första halvlek oxå ;)


mitt framtida yrke, ismaskinkapten....


Frölunda gjorde mål


lite flum på matchen


åter hemma hos Finland (tomi)


På vägen hem blev det en svängom på Mc Donalds.
när vi skulle åka igen hoppade en hare genom rondellen vid IKEA Bäckebol.
Han/hon kanske skulle handla nåt där :)

Ja, matchen slutade 5-3 till frölunda och T var arg för innan matchen sa hon att det blir säkert det, men spelade inte på det.... haha... och Tomi var såklart arg för hans älskade Djurgården loosade.

Så en väldigt kul dag med många skratt, TACK!
M, vi saknade dig ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, underbart inlägg! Får väl se när jag orkar lägga upp mina bilder, men är man sjuk så orkar man inte så mycket ;) Puss och kram

2009-03-02 @ 15:21:59
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Anonym

så det e bara m ni SAKNAR ;) se där ja.... hmmmm....

2009-03-03 @ 12:57:47
Postat av: Mickis

Gulliga ni är =) Ville ju oxå vara med.... Pöss

2009-03-03 @ 23:03:26
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!