Sälen Knubbis

jag pillade lite till med min design idag..haha. har blivit beroende :P
idag har varit en bra dag, började med att gå upp ganska tidigt för att plugga innan praktiken. blev inget med det, gjorde massa annat istället.

Åkte sen och hämtade en bok til syster yster, eftersom hon skriver sin efterlängtade C-uppsats och behövde nån tråkig bok.
På praktiken landade jag väldigt skönt i en soffa under en filt för att planera, mm, härligt!

på eftermiddagen var vi på utflykt,ända ner till skeppsviken, mysigt med sol.
nere vid havet rådde febril aktivitet, några klättrade och några promenerade.
när vi gått en bit säger barnen att dom hittat en säl, haha.
-klart dom inte har, vilken fantasi barn har?! sa vi vuxna till varandra

Eller inte, det var en riktig knubbsäl som låg och solade på en lite sten, eller solade vet jag inte men den låg där iaf.
jaha, vad gör vi nu då?
tar den med oss och lämnar på hittegodsavdelningen?
Nej, vi stod och såg på den en stund och bestämde oss för att den måste vara skadad så ringde någon som kunde veta.
men han trodde att den faktiskt låg och solade alldeles frivilligt.

sälen Knubbis som han blev döpt till.

©Kristins blogg!


©Kristins blogg!

jösses vilken upplevelse för mig som nybliven stadsbo. så spännande har jag inte haft sen kravallerna i Lund tror jag.
På vägen hem var jag tvungen att handla eftersom vi ska till ishallen imron och då skall man ha matsäck med sig.
Därav anledningen till att jag steker pannkakor sent på kvällen, typ NU!

har även promenixat en stund när jag kom hem, med min nya vän Creative ZEN. Han skall vara mig trogen!

♥ NATTI NATTI ♥

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack så mycket :D



Skulle med vilja se en vild säl.

Har bara sett sälar på kolmården annars. Hehe.

2009-03-11 @ 22:18:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: mickis

Så jäkla fräckt! Visst vi är kustbor men det är inte ofta de kommer in så nära stranden.. Ses imorrn going =)

2009-03-11 @ 22:32:15
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon! :)

ha en bra dag

2009-03-12 @ 07:28:55
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Matilda Östman - the life of

Jag har sälar vid mig också :D det är grymt coolt!

Kramar

Matilda

2009-03-12 @ 14:02:11
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Krille

Hejsan!

Tänkte bara tipsa dig om www.bloggdesign.nu då jag såg du varit inne på en annan hemsida om bloggdesign så jag antar detta kanske är något intressant för dig? :)



Bloggdesign.nu är Sveriges enda community för bloggare och bloggdesign där artiklar skrivs om tips på hur man kan förbättra sin blogg. Dessutom finns även ett forum för att ställa egna frågor om allt man undrar om bloggdesign.



Dessutom finns även en funktion för att ladda upp egna bloggdesigner såväl som delta i tävlingar om andra designer. Designer som laddas upp kan erbjudas för pengar, via tävlingar eller gratis. Detta är helt upp till personen som laddar upp designen att bestämma.



Bloggdesign.nu har även Sveriges bästa smileyfunktion. :) Med den får du smilies snabbt och enkelt till dina blogginlägg.

Titta gärna in. :)



mvh, Krille

2009-03-12 @ 14:27:42
URL: http://www.bloggdesign.nu
Postat av: Jennifer

Tack :D

2009-03-12 @ 17:30:29
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: Krille

Hej igen! :) Jag har svarat i tråden du skrev på www.bloggdesign.nu för en liten stund sedan.



Ha det bra!

2009-03-12 @ 19:47:07
URL: http://www.bloggdesign.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!