long time ago..

ja, var ett tag sen.. min lust att blogga är borta just nu..

som jag berättade så var vi och kikade på en lägenhet i torsdags, det var mycket arbetet med den så då var vi inte intresserade längre.
men efter diskussion och råd tänkte vi att om vi får den billigt så kanske vi kan fixa till den. dock var det någon som hann före och la ett löjligt högt bud för det skick som lägenheten är i!
men nu har vi kikat på nätet efter lote andra och hittat två som vi iaf skall kika på..
imorn är jag ledig och ska tvätta,städa och fixa lite annat som måste göras.


såg att jag snart får hem madagascar 2 från lovefilm :)



Kommentarer
Postat av: mickis

vad kul att kolla lägenhet =) fortfarande hönseberget? pöss&kram

2009-04-01 @ 07:47:45
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!