värmebölja

jag älskar sommaren, det gör jag verkligen. MEN inte just nu, det är 30 grader i skuggan och man måste ta sig till och från saker och ting. Exempelvis jobbet, jag ska inte klaga, för jag är glad att ha ett jobb, men i denna värmen står jag inte ut!!!
jag svettas av att gå till duschen för att kyla av mig, och innan jag är färdig torkad har jag redan börjat svettas igen...
det värsta med värmen är ju att man svullnar upp...
MEN som sagt ska inte klaga så förhoppningsvis blir det fint väder och eventuellt stranden  imorn :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: Haha, ja självklart måste jag planera lite ;) Men nu har vi köpt tallrikar, tror det är likadana som ni har :P

2009-07-05 @ 13:21:59
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie

Hej! Snyggt foto på solnedgången!

Du kontaktade mej ang byxor till en liten bebis på min sida amommasklader. Det går jättebra! Hör av dej igen så får vi fixa ett par till din (!!) bebis! Mvh Anne-Marie

2009-07-06 @ 14:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!