allt man kan behöva och lite till..

då har jag gått 22 fulla veckor och om två veckor ska jag till barnmorskan för att mäta magen och förhoppningsvis lyssna på Litens  ♥ igen.

idag har jag underhållit mig själv med att skriva en lista på allt man behöver till bebisen i början.
Kikade lite på nätet för att få inspiration och vissa är helt galna i bebisprylar. Det finns alltifrån bärselar och sjalar till små onödiga prylar.


hittade en cool babysitter men för 3 400 ca så tror jag det finns andra som är minst lika bra...
eller varför inte en babymonitor där du kan sätta igång vaggvisor eller se barnet på skärmen?

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, hur var det i Stockholm? :)

2009-08-02 @ 11:17:00
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!