VFU funderingar

idag är jag på väg till min VFU, på ett sätt ser jag fram emot det men på ett sätt känns det jobbigt.'men hoppas det känns bättre när jag har fått gjort alla uppgifter och bara kan "glida runt"
det käns ju lite konstigt att man inte längtar efter praktiken, eftersom det är det här man valt att göra resten av livet men jag känner att, nu som student har man ett sådant sort krav på sig att göra massa saker med barnen hela tiden. det blir nästan överpedagogiskt, ibland kan det vara bättre att låta saker och ting falla sig naturligt.
Men nu ska jag iaf klä på mig och gå till praktiken.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Jag har också sådana funderingar kring VFU:n, hoppas att det är normalt... =)Kändes ändå bätte idag när man väl har varit där. Hoppas det var lika bra för dig som det var för mig... hahaha :P

2009-01-26 @ 16:00:12
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Malin

det är sådana funderingar du skall ta upp med din handledare, samtididgt är det jättebra att "pröva" med barnen och göra aktiviteter, för ofta tycker dom att det är så roligt!

Men du är duktig ändå syrran, PUSS!!!

2009-01-26 @ 16:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!