kämpiga dagar...

ska väl inte påstå att mitt humör är på topp idag, men nu efter en sjuhelvetes dag så börjar det kännas som att jag ser ljuset eller iaf en ljusstrimma i den ack så mörka tunneln.
tunneln som jag det senaste dygnet irrat runt i utan att hitta ut!

idag började dagen med att jag var sjukt trött och bara irrade runt hemma.
  • när jag väl sprungit ner till bussen verkade det som att jag misste bussen, nejdå den vara bara aningen sen närmare bestämt nästan 10 minuter.
  • så blev stressad för att missa bussen till trollhättan.
  • väl i skolan hade vi tråkig föreläsning, då jag hann dessutom med att bränna mig rätt bra på kaffet.
  • vid lunch spillde jag såklart på mig.
  • ef ter lunch var jag helt färdig och längtade hem, vilket innebar att mitt humör sjönk.
  • trött och aningen nere tog jag mig hem iaf, där jag såklart inte hittade det viktiga pappret jag haft ont i magen över hela dagen.
nu sitter jag och läser bloggar och filosoferar... har precis fixat med lite skolpapper och som jag skrev i början så börjar jag se en liiiiten strimma ljus i denna annars så becksvarta tunnel...

♥ men jag är tacksam för all hjälp jag fått ♥
speciellt Robin som får stå ut med mycket, men ändå står han kvar, dessutom lagat mat och fixat! Tack för att du finns...

Kommentarer
Postat av: myamia

det är skönt att ha en sambo som håller ställningarna :) att plugga kan ju ibland få en lätt ur balans. hoppas det går bra med mötet med magnus imorgon, och hoppas han själv sparat en kopia. kram maria

2009-01-21 @ 23:59:48
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: mickis

Hoppas det går bra nu idag! Håller tummarna.. sen ses vi ju snart också =) krams

2009-01-22 @ 12:46:35
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!