semlan

sitter uppkrupen i soffan med bubelvatten i glaset och filten runt benen. är nyss hemkommen från Sofia och mattias, eller nyss, vid tolv...
var där och blev bjudna på god mat och hade det väldans trevligt :)

idag var jag en sväng ner till stan för att träffa Therese och skriva färdigt vårat arbete! Mikaela kom ner en sväng hon med.mys!
satt på espresso hous och vämde oss med en chalatte, efter att ha gått ute i massa minusgrader, Brrr!
efter att ha suttit och pratat bort massa  tid gick vi en sväng på vero moda, där jag fyndadetack vare mickis en skjortklänning (tack).
en sväng på torp hann vi med också,där vi mötte Lisa, hon bjöd mikaela och therese på Semla. Jag passade på att fota när dem åt eftersom jag ändå inte kan äta semla.

mums vad gott!


mickis posar....

godnatt

Tillägg: jag blev så trött när jag skrev att jag bestämde mig för att förflytta mig till sängen och blogga färdigt, vilket resulterade i att jag somnade där med. Vaknade när robin gick och la sig efter hockeyn, publicerade och somnade om...
inbiten bloggare?? neeejdå ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får gärna fixa min blogg om du vill. Kanske nåt ljust och snyggt.....

2009-01-06 @ 16:11:33
Postat av: mikaela

vassegó hoppas att man får se dig i paltan många gånger då... Bye the way - jag hör musiken!

2009-01-06 @ 22:20:36
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!