GODKÄND!

nyss hemkommen från en fullspäckad dag, började 7.15 på praktiken och slutade 15, därefter var det en kortisfika på stan med T, gick vi och pratade med tatueraren. Var inget givande samtal mer än att jag har fått en fundering på hur jag kan tänka mig och vet vad jag har att  spela på.
efter fikan och lite sådant så åkte jag hem och bytte kläder och drog iväg för att plocka upp Tess och träna...
boxades och slogs som idioter samt fick höra lite nytt skvaller...
efter träningen åkte jag hem för att i lugn och ro förbereda mig på att läsa tråkiga skolmail och reklam.
där fick jag fel.
min lärare hade nämligen skickat följande till mig:
Du är godkänd, Kristin. Det var trevligt att läsa om Ebbas och din sagoläsning.

wihoooo... jag är så glad, trodde väl iof inte det skulle bli så illa att jag fick göra om alltihop men visst fasade jag för det..
MEN nu har jag bevisat att jag också kan klara mig ur "kniviga situationer" (även om jag tänker efter innan jag sätter mig i dom igen)

nu ska jag gå och sova, skulle börjat 7.15 imorn med men fick lite sovmorgon så börjar inte förren 8 imorn...=)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis syster yster!!

2009-01-29 @ 22:24:38
Postat av: Mickis

Stolt över dig! Heja Team Uddevalla!

2009-01-29 @ 22:40:32
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!