tv-spelsdag =)

jag har kramp i mina fingrar, vi har spelat guitar Hero i flera timmar.

dagen började med att jag slängde på mig kläder för att gå till bilen och hämta therese, när jag kom ut insåg jag att jag verkligen hade för lite kläder på mig.
men skam den som ger sig, jag skrapade rutorna i ren frustration och begav mig till kamopenhof där therese väntade.
vi åkte till spara för att handla mat och lite smått och gott. en timma senare plockade vi upp "halta lotta" även populärt kallad Mikaela.
åkte hem till mig för att påbörja en tv-spelsdag, för det är vad vi gjort i princip, bara spelat tv-spel.
 tog enbart paus för att äta Tacos och toalettbeök.

det har varit en mysig dag och jag hoppas vi snart gör om det, tack för idag tjejer!!

lite pix från idag:

här spelas det tennis


Therese lirar för fullt


likaså mickis...


...trots vissa förhinder


Guitar Hero

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, det är tur att jag tycker om dig ändå, fast att du lägger ut så fula bilder på mig ;) Men tack igen för en jättebra dag! Puss och kram

2009-01-17 @ 00:53:03
Postat av: Malin

Ha ha, det var så som jag trodde men jag fick inte riktigt i hop det först. Men nu så!! Skam den som ger sig!

2009-01-17 @ 09:33:12
Postat av: mikaela

En reminder... Nästa vecka går vi inte i skolan så mycket... vad kan det betyda??? Hmm... =)

2009-01-18 @ 10:09:16
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!