granplundring och bowling

igår, efter väntan på Eriks kör, drog jag till Tess för att plocka upp henne, johanna och anja för att sedan åka vidare till bowlinghallen.
väl där gick jag ut hårt men slöade till mig mot slutet. resultatet blev en 3:e plats, iof var vi bara fyra som spelade men ändå... inte sist iaf :)
   
man få ha så fina skor när man "bobblar" :P

efter bowling åkte vi och käkade, mmm..
sen var det dags att ta Adjö för denna gång, johanna åker hem till  Lund imorn och det blir vardag igen.

Idag har vi städat ut julen... Granen åkte ut och likaså ska tomtar och Troll  göra.
vi har dessutom handlat mat och lite smått och gott. nu har jag  ordnat så jag kan sätta in  mina bilder i fotoalbumet igen. fick ju för stora bilder för albumet när jag beställde sist!
Nu ska det bli ordning och reda igen!
 

Granen i smådelar


resultatet av en ordentlig granplundring..

ikväll har vi kikat på ytterligare en film, Hannibal, forsättningen på "när lammen tystnar"riktigt bra men väldigt Creapy... jag är glad att ha någon att dela säng med så jag slipper sova ensam.



NATTI NATTI!




Kommentarer
Postat av: Malin

det gick jättebra, E hade sovit hela natten sånär som på två toalettbesök och att rösten nästan försvunnit på kvällen =) Hon tjötar väl för mycket och jag har ingen aning vem hon brås på ;-)

Dom hade väl vaknat vid halv åtta tror jag, så det gick helt klart över förväntan!!



Kram Kram!

2009-01-05 @ 11:20:49
Postat av: Nnika

Bowla är himla kul!

2009-01-05 @ 18:01:01
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!