blixten Mcqueen och Guitar Hero

idag har varit en bra dag, en sådan dag man går run t med ett leende på läpparna hela tiden utan att veta varför....
började jobba 11, var där exakt 7 minuter försent, bravo!
eftersom det var lite barn passade vi på att spela GH (guitar hero, men förkortningen låter mkt cooooolare, iaf om man är 7 år) och singstar. jag var kass på båda men hade kul!
när det endast var ett barn kvar tränade jag för fullt medan han byggde lego.. som tur var så stängde jag av innan förälder kom... ser bra ut: duitt barn sitter i godan ro och bygger rymdskep i Lego medan fröken nördar Guitar Hero och rockar loss värre än på reklamen... ingen vacker syn!

efter jobbet "hängde" jag med martin och linus en stund innan vi åkte hem till oss för att leka med Wii och käka Pizza.
när vi var hemma hos Linus och Martin en stund först, så skulle Linus städa sitt rum.
Jag passade då på att pilla lite på hans stora blixten Mcqueen.
Detta var måttligt populärt, eftersom bilen faktiskt är "jättedyyyyr och moster kristin kan göra sönder den".
detta hade Linus talat om redan när han fick se den i paketet när han fick den två dagar före jul, att kristin ska faktiskt inte få leka med den eftersom den är jättedyyyyyr (med en iande dialekt dessutom) och kan gå sönder.
men till slut fick jag iaf titta på den och testa några olika knappar, skitcool är den i vilket fall som helst!



efter de åkte så kollade jag och R på movie, denna gången blev det Empire of the sun eller solens rike som den heter på svenska.
såg den en gång för längesedan när den hade gått på tv och pappa spelat in den. Var lika bra som jag mindes om inte bättre...


nu hörde jag lite gnäll från soffan om min uppsats till inlägg så antar dags att säga GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!