tatueringsfundering

då var ännu en dag på VFU:n till ända. Idag var det riktigt kul och började kännas som att jag kanske trots allt har valt rätt?!
fick vara på "lilla" fritids, med förskoleklass och ettan alltså.
jag tycker det är kul med de stora barnen för man får lite andra funderingar, men det som är lite tråkigt som "ny" är att de leker så mkt själva att man känner sig överflödig.
som jag skrivit förut så är ju skolan där jag är, ganska liten, vilket innebär att det inte finns sååå många barn, men känns som att jag fått lite av en nytändning. hade nog bara velat vara liite mer i klass också.

dessutom fick jag vara med om lite action idag, inne i kuddrummet klättrade barnen på ett skåp som vält vilket resulterade i en läskig olycka och ett litet sår, med en del blod. men det slutade bra som tur var och barnet skadades mer psykiskt än fysiskt, tur i oturen...

nu ska jag kika lite på några skoluppgifter och tatueringsförslag, sen blir det nog sängen, för är jättetrött efter en lång dag i "verksamhet" (som man kallar fritids/skola i en vetenskapligt skriven text,haha)


ME like this

Kommentarer
Postat av: Therese

Snygg tatuering! :) Hittat en ny? :)

2009-01-27 @ 21:34:37
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Mickis

Tatueringen är superfin! Kämpa på bara med VFU det vänder snart... puss&kram

2009-01-27 @ 22:58:22
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!