bilder från NYÅRSFESTEN!

årets första dag, började segt. var lite trött efter gårdagens festligeheter!
vi gjorde oss iordning för att åka till misteröd vid 3 tiden men var inte där förren 4. då skulle jag försöka hjälpa Malin och Lisa med håret.... men det blev rätt bra ändå och vi var nästan färdiga när de första gästerna kom!

det blev 3rättersmiddag med fina servettringar och tillbehör ;)
efter middag blev det en del lek och bus.
 jag råkade placera mig närmast barnbordet, när jag lottade bordsplaceringen,  vilket innebar att jag servade barnen en del, men det gjorde inte så mkt. är ju inte varje dag man får fjäska med goingarna. hihi!

kvällen bjöd på många Goa skratt, en guitar hero tävling, singstar-battle och en jädra fyrverkerishow med tillhörande champagne och skålar!
med andra ord en lyckad kväll, ett perfekt avslut på året och en bra början på nästa!

 
min outfit!

en bild på oss...

tjohej, bjuder på den

Linus lirar guitar  hero, han var bäst på att showa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!