tjolahopp & godmorgon!

idag vaknade jag med ett leende på läpparna, känner på mig att det blir en bra dag...
jag har inte tid att sitta här än, borde göra alla måsten först men kan inte slita mig.
Igår var en låång dag i skolan, inget vettigt känns det som att vi gjorde heller, men hade dock en kul lektion om sångskatter.
man fick inspiration till att börja sjunga och använda musik med barnen. jag som inte kan sjunga har aldrig tyckt om att sjunga med barnen egentligen.
men det ska bli ändring på detta nu, hoppas jag :P

idag ska vi vara hos mig och plugga lite för att sedan äta gott och spela diverse spel och eventuellt kika på en film, mysigt!


blir kasnke lite guitar hero om vi har tur =)

vill dessutom bara tipsa om en blogg jag läste igår, Ellas pappa, Singelpappa. läs från början och låt dig beröras.

nu ska min förklädnad på, så jag kan visa mig bland folk..
.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur f****n får jag in music creater på bloggen? Fick in en på facebook men inte på bloggen!!

HJÄLP!!!!!!!

2009-01-16 @ 16:19:34
Postat av: mikaela

Sååån bra dag!

2009-01-17 @ 00:01:06
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!