studieteknik

jag borde plugga men vet itne vad jag ska läsa om egentligen. den här Tentan får gå som den vill.
skulle ju vara skönt att klara den men gör jag det itne så är jag inte lessen eftersom jag då vet hur man gör om man säger så...
Även om mamma försökte "pika" mig lite igår för att jag sa så.. hon sa att "det faktiskt är bättre om man bara klarar allt med en gång, se på din storasyster vad duktig hon är!!"
jo, jag vet.. men ändå... min kära syster (inget ont nu Malin) har ju nämligen ,verkar det som, fått in en bra studieteknik och gett sig fasen på att fixa det. Trots att det antagligen är allt annat än lätt med två barn.

MEN jag är jag och har ännu inte lärt mig att plugga på nåt bra sätt. jag är ju vuxen nog att förstå att om jag hoppar över att plugga 1dag så är det ju bara jag själv som får ont av det.
Men jag vet mamma vill väl, men ibland måste man få göra sina egna misstag för att lära sig...

Det jag ville ha sagt var: jag är kass på att plugga, men en vacker dag kanske jag blir lika bra som Syrran!

nu sk jag återgå till böckerna en stund och sen spela Guitar Hero, har bara spelet men inte gitarr än.. men har beställt så den kommer nog snart!
det var jag som villle ha efter att ha spelat på jobbet, jag ska bli nördigare :P


Kommentarer
Postat av: M

Ha ha Mamma vet inte mycket hon om min härliga studieteknik ;-) Kolla in min blogg!!

2009-01-06 @ 23:24:30
Postat av: Malin

Tjaa, ta nåt snyggt till bloggen kanske lite rött och grönt alltså våriga färger inte juliga =)

2009-01-06 @ 23:37:15
Postat av: Nnika

Ojoj.. studieteknik var det ja.. Jag har inte kommit igång alls med pluggandet.. tycker det är svårt att veta vad man ska läsa till denna tentan..

2009-01-07 @ 06:17:33
URL: http://www.nnika.se/wp
Postat av: Christina

Tack för att du gillade min blogg :)

2009-01-07 @ 13:35:04
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!