på väg mot ljusare tider

har precis haft lite av ett krismöte med läraren som skall rätta min uppgift, känns lite bättre efter det.
fick förklara min situation och han verkade vara rätt så förstående (hoppas jag)
så nu finns det bara en sak kvar att göra, för att citera min mamma "jag gör så gott jag lagom kan och det får räcka för mig"
efter den här historien har jag iaf lärt mig något förhoppningsvis.

*först och främst ska jag införskaffa mig en plastfick där alla lösa papper omedelbart skall läggas.
*jag ska försöka och stressa ner, det är inte värt magsår bara för man klantar till det.
*måste dessutom lära mig att vara ute i god tid!

så en bra lista som jag numera ska jobba med och verkligen försöka uppnå!

nu ska jag och Anja ta oss en tur till Oden för lite ångestdämpande shopping, eller helt enkelt bara lite shopping!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tur att allt gick bra! Hoppas du får G nu då :) och tack för en trevlig fika förut :P Puss och kram

2009-01-22 @ 16:12:42
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!