lärarglädje

idag har varit en sådan dag på praktiken som jag väntat på. klumpen jag haft inom mig ett dag har näst intill upplösts.
idag var det lustfullt och barnen var väldigt livliga, med andra ord det hände saker mest hela tiden.
skönt tyckte jag, diskuterade detta med min luv och hon höll med. oftast brukar barnen dra sig undan oss vuxna och leka själva.
men jag tycker det är mycket roligare med lite blandat.
så för att citera Mikaela så har det idag "ryckt i min lärartarm" (som hon för övrigt fått från mitt uttryck mammatarm)

nu ska jag gå och sova för ska upp tidigt både torsdag och fredag, börjar 7.15 imorn och slutar 15.
freadag börjar jag oxå 7.15 men slutar 16.30

men nu säger jag godnatt och hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hahaha alla har vi någon slags "tarm" som det rycker i... =) ses sen! :P

2009-01-29 @ 14:25:21
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!