elefantparty, är man bjuden?

sådärja då ska jag strax springa ner till stan en sväng...
men först ska jag filosofera lite till, funderar nämligen på en eventuell tatuering... är i valet och kvalet?!
en älva eller lite snirkligt läng ankeln...
svårt val...

inatt fick jag faktiskt sova trots elefantpartyt på våningen över, dom sjöng singstar och hoppade. antagligen en jäkla kul fest.
dom var inte bra på något av de dom gjorde, sjöng som krattor och hoppade som kossor nyss utsläppta på grönbete.
Synd att man inte var bjuden, då kanske jag somnat ännu fortare, eller så hade dom slutat fortare =)
men när jag väl lade mig i sängen så kom JB (john Blund) rätt fort!


lånad från tjuvlyssnat:
Två fyllon sitter längst bak i bussen. Fyllo 1 mumlar något.
Fyllo 2 (tar fram en öl): Här.
Fyllo 1 (börjar snyfta och säger): Tack, du vet verkligen hur man berör en människa.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Utmaning i min blogg till ALLA bloggare =) Jag har sammanställt 20 frågor, fria att kopiera.. Du besvarar dom i din egen blogg och på så vis får dina läsare veta lite mer om dig =)

2009-01-25 @ 14:23:56
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Sofi

Utmaning i min blogg till ALLA bloggare =) Jag har sammanställt 20 frågor, fria att kopiera.. Du besvarar dom i din egen blogg och på så vis får dina läsare veta lite mer om dig =)

2009-01-25 @ 14:24:16
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!!

kika gärna in i min blogg & gör en gullig kommentera! :)

2009-01-25 @ 18:52:03
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!