överlevde dagen med lite shopping

sådär då var andra bakisdagen över... idag har jag varit trött och haft lite ont i huvudet...
men botade det med lite shopping.. köpte en tunika till från gina, svart med knappar på armarna. för 49 spänn är det bra att ha som basplagg och värt pengarna.
köpte en tubtopsklänning oxå, vet inte om jag behöver den men var skön och funkar att ha som lång topp till jeans om man använder det :P

men jag har iallafall överlevt dagen, tyvärr har vi skåpet fullt av chips och sådana onyttigheter som blev över i lördags.
jag har kämpat för att stå emot hela eftermiddagen och skall fortsätta med det.

har dessutom uppdaterar min spelningslista som ni förhoppnigsvis hör...
är det jobbigt att den spelas automatiskt?

hittade lite bilder i mobilen från lördagen, någon gång i dimman när man tror man är snygg, men oftast inte är det.



Kommentarer
Postat av: mickis&tess

Hej du!

ja, det är störande att det spelas upp automatiskt... annars är det en fin grej =) du är duktigt du kristin...

2009-02-03 @ 09:04:11
URL: http://teamuddevalla.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det är ett sånt där "pain in the ass" =) ha ha ne men lite störande.

2009-02-03 @ 16:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!