ki-boxning...

så, då har jag pillat lite till med mina bilder
fixat bakgrunden/bilderna till vänster så dom blev lite snyggare och ser "proffsigare" ut.

har ju dessutom lovat Tess att blogga om vår träning igår.
Var och tränade ki-box på friskis, härligt att få slå ur sig lite agressioner. som vanligt var vi aningen flummiga, men tog ändå träningen på stort allvar.
Efter att ha slått och sparkat mot varandra i nästan en timma var det nära slutet och T tänkte väl ta i lite extra men istället för att slå på mitsen (grejen man slår på), så snubblade hon till och ramlade baklänges.
Jag tittade bort i några sekunder och när ser tillbaka på T så ligger hon på rygg på golvet med benen sprattlandes i luften... haha.. Skrattade gott åt det, ledaren kom t.o.m fram och frågade om det gick bra, hon undrade vem som knockat Tess.
Vad svarar man?
- äh det var min starka högersving som kom tillbaka!


sen gjorde iof jag nästan en liten vurpa med, mitt framför Mr gubbsko himself. Snubblade över mina fltter och stapplade framåt för att  snubblandeåterfår balansen igen.

så, är ki-box nåt för er?
nu skall jag "knyta" mig för att orka med morgondagen, som innehåller göteborg, bamboo och ishockey.



Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni hade en bra dag =) Har fått skorna men glömt fixa pengarna så jag fixar det senare i dag.

2009-03-01 @ 07:22:26
Postat av: Johanna

Haha ser nästan denna händelse framför mig...ki-box låter farligt =)

2009-03-01 @ 12:15:16
URL: http://tjoeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!