tränat hårt idag =)

idag har jag varit så sjukt effektiv (mickis fel att sjukt ingår i mittordförråd föresten) imorse åkte jag till skolan och vi tränade på den gestaltande redovisningen samt fixade lite i det skriftliga arbetet =) gött!
efter skolan så åkte jag med Therese och simmade, effektiv simmning i ca 50 minuter...
åkte sen hem för att käka lite snabbt och sen tog jag och robin en promenad på nästan 1½ timma ner till kvantum och hem igen... skööönt, men det känns i kroppen, trött. Dock på ett bra sätt!

så kan det gå =)

det blev lite shopping igår, Malin ville också ha dom rosa tygskorna så vi beställde varsitt par. och Ebba fick ett par jättefräcka converse kopior.

imorgon har jag hemstudier, så skall planera lite skoluppgifter, läsa igenom grupparbetet och ringa runt för att fjäska för sommarjobb... usch... men vad gör man inte för att överleva :P

NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: mickis

"sjukt" är ett så sjukt bra ord! =9

2009-02-13 @ 13:41:02
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!