Fredag den 13:e

idag har jag varit riktigt i farten måste jag säga...
motionerade lite i morse, vilket innebär att jag varit duktig denna veckan.
simmat, promenerat och boxats! *klapp på axeln*

vid halv ett mötte jag upp mamma på åhlens för att lunchdejta, satt riktigt länge och småpratade, myys!
vi var en sväng på veromoda där jag hittade jeansleggings, men tyvärr hade de inte min strl.
åkte till torp sen för att shoppa lite mat, där hade de min storlek på legingsen så det blev ett par :) de är jättesnygga och ser precis ut som jeans, med fickor t.o.m.

shoppade även mascara på H&M eftersom jag hade en rabattcheck på 20% där.
den bästa mascaran jag haft på länge... ;)

det är ju dessutom Fredag den trettonde idag, men jag har inte märkt av att det varit något speciellt, jag är lika disträ som vanligt. Igår gick jag till träningen utan skorna och idag glömde jag lämna filmerna, så fick åka tillbaka till stan för att göra det...
nu fredagsmys med lite gottigt och Älsklingen.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Att lunchdejta med mamma slår aldrig fel :P

2009-02-13 @ 23:18:10
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: malin

den mascaran är jättebra!!

2009-02-15 @ 11:43:46
URL: http://gabbymothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!