på språng....

håller på med massa pill och plock idag.. ska fixa mig innan praktiken för att hinna färdigt ikväll... ska dessutom fixa det sista på Thereses present samt hämta mitt paket från H&M...
längtar efter sommar och vår nu.. vill kunna strosa rubnt i mina rosa skor med en jeanskjol och leggings utan att frysa...
jag kommer inte riktigt ihåg vad mitt paket innehåller men vet att jag beställt blan annat en söt sminkväska med rosor på, ska blir skönt att få lite ordning på sminket...
ska börja fixa lite lunch innan jag drar iväg på äventyr idag... kommer bli en lång dag så var skönt med sovmorgon.. =)


så här såg det ut igår när jag slog in dela av thereses present....
haha...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad många ;o

2009-02-25 @ 18:29:04
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Lina

oj oj många presenter :)

2009-02-25 @ 20:25:53
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!