Högskolestudier

plugg plugg plugg, ja så ser min vardag ut numera. men ska väl itne beklaga mig egentligen för som min syster Lisa sa, vilken frihet man har ändå. kan ta lediga dagar, fika med vänner och ändå få pengar ;)
håller ni med?

tyvärr är det ju så med skolan att den går i perioder, iallafall för mig som gärna sparar på mig saker. Vissa perioderär det relativt lugnt och man kan göra annat, medan vissa perioder har man knappt tid för att sova.
även om den stress jag kände när jag tappade bort mitt arbete inte infunnit sig efter det, antar det beror på att jag tänker två gånger innan jag stresssar upp mig.

Men det är konstigt för varje gång man närmar sig slutet på ett arbete känns det som, herregud vad lätt det här var! varför tyckte jag det var svårt?
Men när man sen är mitt uppe i ett nytt projekt känns det återigen som att man är i en djupt hål som man inte kommer ur... konstigt det där med att plugga på Högskola.

föresten har hämtat ut min tenta idag och det var som jag befarade ett U men inget jättestort så hoppas på att fixa omtentan!
Nu ska jag återgå till mitt pluggande och lyssna på min nya drog Lady Gaga... ett måste i lurarna ♥




Lady Gaga- paparazzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!