lite utav varje..

sjuk och snorig, det är vad jag är... hostar och känner mig helt off!

Redan när klockan var halv elva imorse hade jag hunnit med massa saker, bland annat jobba och ett besök hos barnmorskan... gäller att vara effektiv...
ska jobba imorn och resten av denna veckan också, iof gäller det bara öppning på fritids och vara med på  frukosten så det går fort men man ska ändå ta sig upp kl 5 och se hyffsat fräsch ut kl 6..

hos barnmorskan såg allt bra ut och hade bara gått upp 1 kg sen förra gången för tre veckor sen...
hjärtljuden låg mellan 136 och 140 vet inte exakt vad hon skrev in men det lät bra ♥

tänkte jag skulle visa nåt som iaf jag tycker är lite kul...
bilder på hur Liten (och magen) växer.. på sista bilden ser man naveln som putar ut, det var längesen jag hade en navel kan jag säga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!