onsdag 8 April 2009

trött, tröttare tröttast.
sovit dåligt inatt, föst när jag får dubbelsängen helt ensam sover jag riktigt gott! då får jag dra runt kuddar och täcken så att det blir ett litet bo... haha.
När jag vaknade låg inget som de skulle.

igår var en jättemysig dag i Lysekil. började med att gå till stranden med klassen. (inte mysigt iof men.. mer än fikan då)
sen vidare till Havets Hus. såg massa äckliga och fula fiskar, fräckt!

en stor bläckfisk, läskigt!


smilla och ebba gillar glass

Åkte med syrran för att hämta barnen och när vi kom hem gick vi ut på "cykelpromenad" till konsum och köpte glass i stora lass.
Smilla valde fel glass så hon försökte äta upp alla andras inklusive Ebbas.
"jag gillar colaglass" var  Smillas kommentar när hon satt och tittade på Ebbas glass med tindrande ögon.

nu ska jag öppna påskägget vi fick från uddevalla hem i måndags och pigga upp mig med :P


Kommentarer
Postat av: mickis

vill bara påpeka: jag menar att jag har "skit i det blå skåpet".. inte att jag har skitit... okej.. :P word up! hehe jag ska också käka påskägg snart... Mmm Uddevallahem!

2009-04-08 @ 20:27:46
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!