grillparty :P

nyligen hemkommen från en myskväll hos tessan.
Jag och Therese har spenderat ett par timmar på Torp i jakt på en bikini. hittaade faktiskt en överdel, funderar på att åka dit imorn och köpa trosorna til men vet inte ännu.
Sen köpte vi mat, kött och majskolv att grilla. Mumma!

Hoppat Huttsmatta
också, hihi! Men eftersom jag är förlyld orkar jag inte så mkt, men ack så roligt var det :)
ska se om jag kan lägga upp lite bilder...
nu ska jag sova, ensam, eftersom Robin passar på att dra på Galej...

Kommentarer
Postat av: Anna

Åå Tack så mkt! :) Följ gärna min blogg.

2009-04-19 @ 11:08:06
URL: http://f860203.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!