effektiv idag...

idag har jag varit effektiv som aldrig förr!
började dagen med en rejäl sovmorgon (ända till 8) sen tvättade jag, röjde lite. ringde viktiga samtal, fixade viktiga papper, och lite annat småplock.
hann även med att posta lite brev och ett till ärende på stan.
har lunchat med Sofia och hennes son Ricky.

sen vid två hade jag klipptid, så blev klippt och fick lite ljusa slingor! tre kg lättare nu :P
efter klippningen var det dags för nästa dejt, nämligen Therese och Mickis, som vanligt blev det en "thai latte".
















efter fikan sprang jag till Bibblan och lämnade syrrans bok som jag lånade till henne för ett tag sen.
woho, känner mig som världens effektivaste!
MEN imorn blir det slappardag, ska bara städa lite hemma och fixa presenter till Lilltjejjerna som fyllt/fyller och vi ska dit på kalas på fredag.
en liten fågel viskade i mitt öra att Hello Kitty kommer ha stark inverkan på detta kalas ;)

Ebba frågade igår om vi skulle komma på fredag. Ja svarade jag, både jag och robin kommer på kalaset.
- va? kommer BusRobin också? svarade Ebba och sken upp...

Kommentarer
Postat av: mickis

Top Model nästa...

2009-04-08 @ 22:34:23
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!