möblerna är uppe =)

sådärja, då var ännu en dag med lite skolarbete avklarad.
har även hunnit med en lång fika med tillhörande diskussioner och skratt, väldigt trevligvt =)
dessutom var jag en sväng till väskaffären eftrersom min älskade Björn Borg väska tydligen har släppt i en söm och när jag skulle få den bytt fanns den inte att få tag i någonstans, snyft! måste antingen byta tll en anna eller få den lagad,vet inte hur jag ska göra än...

ikväll har vi käkat Thai och myst i soffan för en gång skull och det bästa av allt är att det inte ligger några felr omontrade IKEA paket och dräller nu, allt är uppplockat! men fortfarande är det inte färdigt jobbigt nog.
två luckor var slut men tänkte bjuda på en sneakpeak, är så himla nöjd med resultatet.


i hallen har vi ställt två bolhyllor med dörrar på eftersom hallen är så smal så behövs en aningen smalar hallmöbel.


med massa smart förvaring


tv-bänken med mörkbrun stomme och ekluckor till våra resterande ekmöbler i vardagsrummet


den är väldigt lång men visar när allt är färdigt istället.
Bestå från IKEA

ska fortsätta kika på singing Bee så hörs vi imorn (sett att en del nya läsare kikat in hade varit kul med en kommentar eller två)
Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!