onsdag 24 september

längtar grymt mycket till fredag. ska bli så himla myspys, tjejjkväll med mnina goingar.
ja vet klassisk bloggklyscha, men det är sant.

ska bli skönt med helg, har planerat vad vi ska göra och jag längtar.
på fredag så blir de som sagt myskväll med tjejerna.
och lördag har vi bestämt att vi ska ut till syrran, hon ska göra slingor på mig och vi ska passa skruttisarna medan syrran o micke ska måla.
mysmys, älskar skruttungarna mer och emr för varje dag som går.
Det roligaste är att dom utvecklas till egna små individer, med egna åsikter och tankar.

imorn är det skola hela dagen och på eftermiddan ska jag passa linus för martin skulle iväg på nåt möte eller vad det nu var.
nu ska jag kikapå Oskyldigt Dömd

natti natti

Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Klart jag kan :) skicka lösen i ett mejl så fixar jag det åt dig :)

2008-09-28 @ 14:03:06
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!