helgen som var...

idag har jag hemstudier  och ska läsa två böcker men har redan läste det mesta, deesutom är det tråkigt att sitta hemma o läsa :P
Helgen blev väldigt rörig, ska inte gå in på detaljer men ordet kräftskiva känns inte direkt lockande.
På lördagdag var jag hemma hos Malin (storasyster) och passade Ebba och Smilla. Det var jättemysigt, inga arga barn där inte.
vi var på den "nya lekplatsen" och lekte solen lyste och livet lekte.

Ebba ville posa i höstsolen.


smilla leker.

när vi kom hem igen så lekte vi inne en stund och käkade lunch. efter maten så passade barnen på att vila och passade på att gör mig iordning medan föräldrarna målade.
sen kom Ebbas kompis signe så dom lekte uppe och milla sattt o kollade på Pippi.

så här hittade jag henne efter en stund.
Smilla är en sån person som antingen ska ha alla kläder på sig, tröja, jacka och mössa,innne. antingen det eller så klär hon av sig naken... haha going =)

vid halv åtta åkte jag till kräfskivan och resten är historia, men jag var nykter...

igår så städade vi hemma och gjorde iordning hela lägenheten det behövdes verkligen... eftersom vi har grejat med dom nya mmöblerna så har det blivit massa sågspån och bös efter borrning och sånt

har nu även satt upp tavelhyllan i hallen för hedersplatserna.


skruttungarna har fått en egen plats.

så äntlign tv-bänken även om den inte är helt färdig så wtf, her it comes


två luckor saknades på ikea så vi ska åka ner i veckan o köpa resten.

nu skag jag läsa resten av mina böcker...
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!