natti natti

har haft en liten bloggpaus, blir så när inspiration och tid tryter.
I söndags var vi som sagt på fotboll, Lsk- Dif, var intresant match trots mitt bristande intresse. trodde länge och väl att lsk skulle hållla nollan men tyvärr sprack det mot slutet, när Dif fick in ett litet, men ack så betytande mål.
det intressanta var att, det man hörde att spelarna sa/skrek på planen var inte svenska utan de mesta var faktiskt på engelska. Lite komiskt faktiskt, heter ju ändå allsvenskan.

igår,måndag, var det skolarbete som gällde.håller på med ett grupparbete som tar tid, borde kanske varit färdiga men vi kär på korta och intensiva pass istället för långa och meniingslösa.
på eftermiddan fixade jag mina naglar hos marie, i hennes nya studio på trädgårdsgatan. blir nog superbra när den är helt klar.
det jag gillar med Marie är att man behöver itne var så där jobbigt trevlig utan man kan sitta och småprata lite och tycka och tänka som man vill. och dessutom i nya studion har hon avslappnande musik och mys.
naglarna blev med fransk manikyr igen, enkla och inte så långa.

idag har jag varit i skolan och flummat runt. hade tänkt åka hem o läsa men blev en kort sväng på stan, där jag köpte två stickade tröjor att ha till leggings. Gos!



nu ska jag sova, ligger iof redan i sängen, Natti natti!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!