packning pågår

håller på och packar inför den kommande stockholmsresan.
eller ja packar, hrm, funderar över vad man behöver ha med sig men den här gången behöver jag inte fundera på vikten på bagagte iaf.. hehe..
sist gång jag packade åkte vi till Turkiet, gud vad jag längtar tillbaka.
funderar på om man behöver jeans eller leggings? klänning eller tunika? högklackat eller bekvämt?
svårt, så varför inte ta med sig allt?

idag har jag läst och tragglat det som står i mina böcker. tråkigt men som tur var så kom Kine upp en sväng när hon hade håltimme (eller snarare timmar) vi käkade pannkakor, gjorde lite läxor och spelade Wii.
vi funderade även över vädret i sthlm, hoppas på fint men  det ser ut att bli regn.
nu måste jag gå och packa väskan, både till skolan, dataväskan och resväskan..
åker direkt efter skolan imorn, dom hämtar antagligen mig i trollhättan så åker vi uppp med en gång. ska vara där till på  söndag och hälsa på robins gudfar (tror jag att det är iaf) och shoppa massvis =)
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!