läxa...

tänkte jag skulle skriva om våran underbara helg i sthlm, men har verkligen inte tid.
imorn ska vi ha seminarium i skolan, fråga mig inte vad det betyder, och jag ska då ha läst totalt 3öcker50 sidor.
har inte ens kommit halvägs, för det är så tråkigt.
dessutom ska man ta ut delar av böckerna och kommentera kring dessa samt även filosofera.
Med andra ord skriva massa bladder om två böcker.
den ena boken är intersant men svårläst den andra är tråkig men lättläst.
ska snart klä på m ig och gå ner  till biblioteket för att få total fokus på min viktiga uppgift.

fick t.o.m tcka nej till mitt älskade jobb idag...
men tänk om 2 månader är den här kursen över och då börjar det bli lättare hoppas jag.

kommer snart ett långt inlägg o  sthlm så fort som läxan är gjord.
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!